reklama

Pud sebazáchovy

Mám pred sebou ťažké obdobie. Škola znova začala, a to znamená, že budem musieť prežiť niekoľko dní v nebezpečnom vzťahu s učebným materiálom. Na tých niekoľko dní sa budem musieť vzdať logického uvažovania, odkrojiť si z mozgu a uložiť na bezpečné miesto, lebo to čo sa bude diať by ho mohlo značne poškodiť.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

V tomto období zvádzam vždy boj o prežitie. Mohla by som povedať aj vlastné, ale skôr tam ide o prežitie tej knihy. Je to kto z koho, či už rozhodnutie o zachovaní vlastného pudu sebazáchovy, alebo podľahnutie spoločensky vyžadovanému oblbovaniu a zbaviť sa normálneho rozmýšľania. Prečo normálneho? Lebo tie knihy sú proste vydávané podľa nejakej dohody, že nesmejú byť napísané normálne. Ako keby si autor dokazoval, že každou jednou nezrozumiteľnou vetou ,čo napíše si pripisuje časť titulu za menom. A s takýmto vedomím rád publikuje rad nezrozumiteľných kníh a kníh pre hlúpych študentov, ktorí sú právom považovaní za hlúpych, lebo nemajú šancu rozumieť tomu, čo sa považuje za vedecké. Jednoducho povedané, tie knihy majú proste deštrukčný vplyv na moje zmýšľanie a každú hodinu sa musím spamätávať z jej efektov tým, že sa hrám s banánmi na guľomet. Moje systematické a ucelené vnímanie to už proste nie je schopné zvládnuť na takej odbornej úrovni. Tuším sa zo mňa stáva schizofrenik, keď každý deň sa musím dohodnúť so svojim vnútrom, či roztrhať seba alebo tú knihu. Veď každý jedinec sa chce zbaviť vecí, čo ohrozujú jeho existenciu, čiže z tohto hľadiska je zbavenie sa tej knihy pre svoje dobro úplne prirodzený proces v súlade s prírodnými zákonmi. No vyzerá to tak, že budem musieť zvládnuť ďalší boj, ktorí sa vytvára v rámci vojny, a to tentoraz môj hnev na seba za to ,že sa učím odborný postup na utieranie prachu. Som sebadeštruktor z úcty pre spoločnosť...

Erika Farkašová

Erika Farkašová

Bloger 
  • Počet článkov:  9
  •  | 
  • Páči sa:  0x

som študent FM UKak mate podobne úvahy ako ja, alebo sa chcete podelit o svoj nazor ,tak mi kludne napiste na mail Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu